טקסט הודעת פורום
| 1/29/2007 12:01:00 PM |
|
נושא: כנראה לא הייתי ברור איזה ברגים צריך לציר מרכזי של תאריך: 1/29/2007 12:01:00 PM
מחבר/ת: oron sabag
שימנו UN-26 האם אלו ברגי הקראנק problem solve אם מישהו יוכל לתת נתונים על הקוטר ואפילו לינק בבקשה מודה מראש לעונים :(( :(( :(( :(( :(( :(( :eek: :eek: :eek:
|
חזרה לפורום |
|
|