הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2007 12:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  oron sabag עם תוכן  כנראה לא הייתי ברור איזה ברגים צריך לציר מרכזי של
נושא: כנראה לא הייתי ברור איזה ברגים צריך לציר מרכזי של  תאריך: 1/29/2007 12:01:00 PM
מחבר/ת: oron sabag

שימנו UN-26 האם אלו ברגי הקראנק problem solve
אם מישהו יוכל לתת נתונים על הקוטר ואפילו לינק
בבקשה
מודה מראש לעונים :(( :(( :(( :(( :(( :(( :eek: :eek: :eek:


חזרה לפורום