נושא: בעלי ניסיון עם קנונדייל PROPHET תאריך: 1/29/2007 8:40:00 PM
מחבר/ת: חן קסנטיני
אני מעוניין לקנות את האופניים אך רוצה חוו"דים מישראלים/יות בעלי/ות ניסיון על האופניים אני רוכב מרחקים וגם ואוהב לקפוץ כשאפשר (1.5 עד 2מ´ גג) (הכיוון הוא דגם 400 ולהיבנות בהמשך) כמו כן אם יש המלצות אני אשמח חשוב לי שילדה לא כבדה מדי עם אחריות רחבה (פה היתרון של קנונדייל) :confused:
|