טקסט הודעת פורום
| 1/29/2007 9:58:00 PM |
|
נושא: נגנבו אופני כביש SCOTT SPEEDSTER 50 תאריך: 1/29/2007 9:58:00 PM
מחבר/ת: ori
שלום נגנבו מביתי (28.1.06) בת"א אופנים בצבע שחור - לבן - צהוב. לאופנים היהמורכב ציוד רכיבה והן במצב חדש אך יש להן סימנים מזהים... כל מי שיודע משהו - מוזמן לעזור... אורי 0578144317
|
חזרה לפורום |
|
|