הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2007 9:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ori עם תוכן  נגנבו אופני כביש SCOTT SPEEDSTER 50
נושא: נגנבו אופני כביש SCOTT SPEEDSTER 50 תאריך: 1/29/2007 9:58:00 PM
מחבר/ת: ori

שלום
נגנבו מביתי (28.1.06) בת"א אופנים בצבע שחור - לבן - צהוב. לאופנים היהמורכב ציוד רכיבה והן במצב חדש אך יש להן סימנים מזהים... כל מי שיודע משהו - מוזמן לעזור...
אורי
0578144317


חזרה לפורום