הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/30/2007 4:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף פלג עם תוכן  אם יש לך שרשרת חדשה-
נושא: אם יש לך שרשרת חדשה- תאריך: 1/30/2007 4:57:00 PM
מחבר/ת: אסף פלג

לפי הוראות הרכבה של sram- תעביר את השרשרת על הפלטות הגדולות- גם בקסטה וגם בקרנק, תצמיד את שני הקצוות ואז תוסיף 3 חוליות, תוריד את העודף. רק דגש אחד- תעביר את השרשרת לא דרך המעביר האחורי אלה ישירות על הגג"שים.


חזרה לפורום