טקסט הודעת פורום
| 1/30/2007 7:05:00 PM |
|
נושא: ביטוח משלוח תאריך: 1/30/2007 7:05:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
משלוח (אם) מבוטח על פי שווי הסחורה שבמשלוח. שווי המשלוח נקבע על פי החשבונית שבו. אם המשלוח נפגם \ נגנב \ וכו´ אתה מכוסה בהתאם. זה אומנם נדיר אבל קרה לנו בשנה האחרונה פעמיים ומזל שהיה ביטוח.
|
חזרה לפורום |
|
|