טקסט הודעת פורום
| 1/31/2007 12:37:00 AM |
|
נושא: אני אח של מלר ממגרון תאריך: 1/31/2007 12:37:00 AM
מחבר/ת: עמנואל מלר
שמי עמנואל, אלון ואני אחים בדם וגם באופניים (למרות שלאחרונה קנה אופנוע). אתה מוזמן גם למרכז. אם תשאיר לי טלפון אשמח להודיע כשאני מגיע לכרמל. לילה טוב עמנואל
|
חזרה לפורום |
|
|