הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/31/2007 6:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יותם עם תוכן  הכי טוב ebay!
נושא: הכי טוב ebay! תאריך: 1/31/2007 6:02:00 AM
מחבר/ת: יותם

לאחר כמה נסיונות\רכישות מוצלחים בebay אני לא חושב שהחנויות בארץ מהוות תחרות ברמת המחיר.
בדקתי את האתר בקישור שסיפקת והמחירים הם ללא ספק אטרקטיביים.
ד"א,
איזה חלק אתה הולך לקנות?


חזרה לפורום