טקסט הודעת פורום
| 1/31/2007 6:02:00 AM |
|
נושא: הכי טוב ebay! תאריך: 1/31/2007 6:02:00 AM
מחבר/ת: יותם
לאחר כמה נסיונות\רכישות מוצלחים בebay אני לא חושב שהחנויות בארץ מהוות תחרות ברמת המחיר. בדקתי את האתר בקישור שסיפקת והמחירים הם ללא ספק אטרקטיביים. ד"א, איזה חלק אתה הולך לקנות?
|
חזרה לפורום |
|
|