הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/31/2007 6:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  shachar shani עם תוכן  קודם כל תודה
נושא: קודם כל תודה  תאריך: 1/31/2007 6:37:00 PM
מחבר/ת: shachar shani

אז באמת תודה על העצות, באמת מישהו אחר שמבין העיר על ההילוכים אבל בעל החנות אמר לי שכדאי לי להסתפק בזה בינתיים (הטיול באירופה כך שהכי גרוע..אפשר לתקן)
רציתי לשאול אם אתה ממליץ להשקיע במושב יותר טוב?
והאם צריך להרכיב "fenders"?
:)


חזרה לפורום