נושא: קודם כל תודה תאריך: 1/31/2007 6:37:00 PM
מחבר/ת: shachar shani
אז באמת תודה על העצות, באמת מישהו אחר שמבין העיר על ההילוכים אבל בעל החנות אמר לי שכדאי לי להסתפק בזה בינתיים (הטיול באירופה כך שהכי גרוע..אפשר לתקן) רציתי לשאול אם אתה ממליץ להשקיע במושב יותר טוב? והאם צריך להרכיב "fenders"? :)
|