טקסט הודעת פורום
| 1/31/2007 6:38:00 PM |
|
נושא: מזל טוב לי !! תאריך: 1/31/2007 6:38:00 PM
מחבר/ת: ישראל
רכשתי, לאחר התלבטויות רובות (חלקן גם ע"ג פורום זה), אופני TURNER 5 spot שחורים. המפרט הוא Full XT, DHX 5Air, FOX Vanilla 140 2007. עכשיו אני כוסס ציפורניים עד שאקבל אותן :((
:laugh: :laugh:
|
חזרה לפורום |
|
|