הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/31/2007 6:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישראל עם תוכן  מזל טוב לי !!
נושא: מזל טוב לי !! תאריך: 1/31/2007 6:38:00 PM
מחבר/ת: ישראל

רכשתי, לאחר התלבטויות רובות (חלקן גם ע"ג פורום זה), אופני TURNER 5 spot שחורים.
המפרט הוא Full XT, DHX 5Air, FOX Vanilla 140 2007.
עכשיו אני כוסס ציפורניים עד שאקבל אותן :((

:laugh: :laugh:


חזרה לפורום