נושא: מתלה תאריך: 2/2/2007 5:25:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
מכיוון שבאופניים בעלי שיכוך קדמי יש תמיד מזלג טלסקופי אז אין "מתלה" קדמי. (למעט Cannondale שיש לחלקם מזלג עם שן אחת :laugh: ומוזרויות אחרות ;) ) באופניים מתלה אחורי הוא כל החלק הנע היוצר את השיכוך האחורי באופנים (מסומן באדום בתמונה). ניתן להתייחס אליו עם או בלי הבולם (המסומן בירוק בתמונה). הבולם הוא הרכיב האקטיבי אשר יוצר את השיכוך ומגביל את מהירות הפתיחה של הבולם. סליחה על הסימון הברברי בתמונה :D
|