טקסט הודעת פורום
2/4/2007 9:21:00 PM
ניר דותן
תודה ירון ,
נושא:
תודה ירון ,
תאריך:
2/4/2007 9:21:00 PM
מחבר/ת:
ניר דותן
לפי המפה אני רואה שלא רכבתם בסינגל הקנאים עד לאדום, האם הירידה לאדום רכיבה?
חזרה לפורום