טקסט הודעת פורום
| 2/5/2007 9:48:00 AM |
|
נושא: אנחנו התחכמנו וניסינו לחסוך עליה... תאריך: 2/5/2007 9:48:00 AM
מחבר/ת: ירון פדות
הנאקב רכיב כמו שצריך עד האדום.
מעדות של רוכבים ביום שישי - אין טעם להמשיך עם האדום עד מצדה, אלא לחתוך דרך הירוק המשמים.
|
חזרה לפורום |
|
|