הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/5/2007 11:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורי באום עם תוכן  נגנבו האופניים
נושא: נגנבו האופניים תאריך: 2/5/2007 11:30:00 AM
מחבר/ת: דורי באום

לצערי גם אני חביתי את החוויה המגעילה של גנבת האופניים

ברגע שיצאתי מרופא השיינים גיליתי שהאופניים שלי נגנבו!!!

האופניים הם SCOTT TAMPICO בצבע כחול שחור שלאופניים חסר פלסטיק של הידית הילוכים

של ההילוכים האחוריים ויש גם מכות על השלדה עצמה כתוצאה מנפילות בטיולים.

עם מישהו רואה את האופניים שלי אני מאוד אודה עם תוכלו להודיע לי על ידי הודעה

בפורום תודה מראש לכולכם

דורי


חזרה לפורום