טקסט הודעת פורום
2/5/2007 12:43:00 PM
נעם רוזנר
באני הופ
נושא:
באני הופ
תאריך:
2/5/2007 12:43:00 PM
מחבר/ת:
נעם רוזנר
חייבים קליטים לבאני הופ או שמספיק פדלים רגילים?(פדלים רגילים נקראים פלטים?אם אפשר תמונה..)תודה!
חזרה לפורום