הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/5/2007 12:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם רוזנר עם תוכן  באני הופ
נושא: באני הופ תאריך: 2/5/2007 12:43:00 PM
מחבר/ת: נעם רוזנר

חייבים קליטים לבאני הופ או שמספיק פדלים רגילים?(פדלים רגילים נקראים פלטים?אם אפשר תמונה..)תודה!


חזרה לפורום