הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/5/2007 5:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון לוי עם תוכן  שלום לכולם היכנסו בבקשה..!
נושא: שלום לכולם היכנסו בבקשה..! תאריך: 2/5/2007 5:22:00 PM
מחבר/ת: דורון לוי

ברשותי אופני ראלי M-50 מאובזרות ומטופלות הכי טוב שאפשר נישאר לי לשדרג את המעביר האחורי למעביר טוב וזול במחיר כולל שיפטרים אפילו יד שנייה עם יש למישהו פה על מה אתם ממליצים?
ונ.ב על האופניים מעביר אחורי שימאנו אוליוו..!

תודה רבה וערב טוב..!
דורון.!


חזרה לפורום