נושא: שלום לכולם היכנסו בבקשה..! תאריך: 2/5/2007 5:22:00 PM
מחבר/ת: דורון לוי
ברשותי אופני ראלי M-50 מאובזרות ומטופלות הכי טוב שאפשר נישאר לי לשדרג את המעביר האחורי למעביר טוב וזול במחיר כולל שיפטרים אפילו יד שנייה עם יש למישהו פה על מה אתם ממליצים? ונ.ב על האופניים מעביר אחורי שימאנו אוליוו..!
תודה רבה וערב טוב..! דורון.!
|