נושא: גגון ומנשא לאופניים תאריך: 2/5/2007 6:33:00 PM
מחבר/ת: יאיר הראל
אני מקווה שההודעה הנ"ל לא תראה פרסומית אבל דעתכם חשובה לי כממציא ומפתח מוצרים. לאחרונה פיתחתי מנשא לאופניים לגג הרכב. אחד הדברים שקלטו את עיניילפני הפיתוח היה הצורך להניף את האופניים מצידו של הרכב. השאלה אם הפתרון שמופיע בקישור הנ"ל הינו שימושי.יאיר
http://www.gagon.org/minsa.html
|