הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/5/2007 6:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  mika ***** עם תוכן  מישהו מכיר את הבולם.....
נושא: מישהו מכיר את הבולם..... תאריך: 2/5/2007 6:54:00 PM
מחבר/ת: mika *****

מישהו מכיר את הבולם:sr suntour xct?
אם כן, אפשר פרטים על הבולם
תודה מראש


חזרה לפורום