טקסט הודעת פורום
2/5/2007 6:54:00 PM
mika *****
מישהו מכיר את הבולם.....
נושא:
מישהו מכיר את הבולם.....
תאריך:
2/5/2007 6:54:00 PM
מחבר/ת:
mika *****
מישהו מכיר את הבולם:sr suntour xct?
אם כן, אפשר פרטים על הבולם
תודה מראש
חזרה לפורום