הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/6/2007 11:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סרגיו זוניס עם תוכן  29 אינצ´
נושא: 29 אינצ´ תאריך: 2/6/2007 11:38:00 AM
מחבר/ת: סרגיו זוניס

האם שווה להתקין גלגלים של 29 אינצ´ ואם כן מה עלי לעשות?


חזרה לפורום