טקסט הודעת פורום
2/6/2007 11:38:00 AM
סרגיו זוניס
29 אינצ´
נושא:
29 אינצ´
תאריך:
2/6/2007 11:38:00 AM
מחבר/ת:
סרגיו זוניס
האם שווה להתקין גלגלים של 29 אינצ´ ואם כן מה עלי לעשות?
חזרה לפורום