הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/6/2007 11:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  לא צריך להחליף הרבה
נושא: לא צריך להחליף הרבה תאריך: 2/6/2007 11:58:00 AM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

בעיקר את הגלגלים השלדה הבולם הקידמי וכנראה שאת השרשרת וכבלי ההילוכים.
מעבר לזה באמת שאולי עוד מספר דברים קטנים ;)

ועכשיו ברצינות
אופניים של 26 אינצ´ לא מקבלים גלגלים של 29 אינצ´



חזרה לפורום