טקסט הודעת פורום
| 2/6/2007 11:58:00 AM |
|
נושא: לא צריך להחליף הרבה תאריך: 2/6/2007 11:58:00 AM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
בעיקר את הגלגלים השלדה הבולם הקידמי וכנראה שאת השרשרת וכבלי ההילוכים. מעבר לזה באמת שאולי עוד מספר דברים קטנים ;)
ועכשיו ברצינות אופניים של 26 אינצ´ לא מקבלים גלגלים של 29 אינצ´
|
חזרה לפורום |
|
|