נושא: חזרתי לרכב כבר תאריך: 2/6/2007 5:01:00 PM
מחבר/ת: עומר כהן
ביום ראשון לפני שבוע שזה יהיה בערך 3 שבועות אימונים לפני התחרות אני די בכושר שאני עושה ספרינטים או אימון תחרות קצר הדופק מגיע לכמעט מקסימום ואיך שאני עוצר תוך כמה שניות הוא יורד מתחת ל60 % אני מרגיש די טוב על האופניים אבל אני לא יודע עם ללחוץ באינטרוולים או לא היכן אפשר לקרוא על סימנים לאימון יתר ? אולי אני סתם עייף ? (חוסר שעות שינה בלילה)
|