הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/6/2007 5:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר כהן עם תוכן  חזרתי לרכב כבר
נושא: חזרתי לרכב כבר  תאריך: 2/6/2007 5:01:00 PM
מחבר/ת: עומר כהן

ביום ראשון לפני שבוע שזה יהיה בערך 3 שבועות אימונים לפני התחרות
אני די בכושר שאני עושה ספרינטים או אימון תחרות קצר הדופק מגיע לכמעט מקסימום ואיך שאני עוצר תוך כמה שניות הוא יורד מתחת ל60 %
אני מרגיש די טוב על האופניים אבל אני לא יודע עם ללחוץ באינטרוולים או לא
היכן אפשר לקרוא על סימנים לאימון יתר ?
אולי אני סתם עייף ? (חוסר שעות שינה בלילה)



חזרה לפורום