הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/7/2007 9:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אין שום סיבה למעביר אחורי מעל אליביו
נושא: אין שום סיבה למעביר אחורי מעל אליביו תאריך: 2/7/2007 9:26:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מעביר מצוין ואמין, ואם אתה לא בעניין של תחרויות (שאז ממילא כדאי לשדרג אופניים), הוא יספק מעל ומעבר.

תשקיע בשיפטרים בלבד. שם החוכמה, ושם כל שדרוג יורגש.
כבלים ומובילים איכותיים יורגשו אף הם.
על כמה הילוכים אתה מדבר?



חזרה לפורום