טקסט הודעת פורום
| 2/7/2007 9:55:00 AM |
|
נושא: למעשה, עדיף לתרגל ללא קליטים תאריך: 2/7/2007 9:55:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
כדי להגיע לטכניקה הנכונה. שימוש בקליטים עלול לגרום למצב שתמשוך אליך את האופניים בכוח, מה שמחמיץ את כל הרעיון של הבאני-הופ, ויגרום לביצוע פחות טוב, ובסופו של דבר, גם לגובה פחות משמעותי.
|
חזרה לפורום |
|
|