הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/7/2007 9:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  למעשה, עדיף לתרגל ללא קליטים
נושא: למעשה, עדיף לתרגל ללא קליטים תאריך: 2/7/2007 9:55:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

כדי להגיע לטכניקה הנכונה.
שימוש בקליטים עלול לגרום למצב שתמשוך אליך את האופניים בכוח, מה שמחמיץ את כל הרעיון של הבאני-הופ, ויגרום לביצוע פחות טוב, ובסופו של דבר, גם לגובה פחות משמעותי.


חזרה לפורום