הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/7/2007 10:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  "29
נושא: "29 תאריך: 2/7/2007 10:08:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

היתרון שלהם הוא בעיקר בנסיעה במהירות רציפה, בבליעת מהמורת. הם יעילים מאוד באופניים ללא בילום, שם הם "מגמדים" את שיבושי הדרך. פחות נוחים לתאוצות או תאוטות אגרסיביות.
מבחר הצמיגים פחות גדול.
יש שהולכים על שילוב של 26 מאחור ו29 מלפנים. היתרון - החלפת בולם קדמי בלבד (בנוסף לגלגל וצמיג). אם יש לך בולמי דיסק - זה אפילו יותר פשוט.


חזרה לפורום