הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/7/2007 11:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סרגיו זוניס עם תוכן  האם ניתן....
נושא: האם ניתן.... תאריך: 2/7/2007 11:06:00 AM
מחבר/ת: סרגיו זוניס

האם ניתן ,נכון לעכשיו,לקחת את הגלגל הקידמי בנתונים הקיימים ולהחליף ל29"?


חזרה לפורום