טקסט הודעת פורום
2/7/2007 11:06:00 AM
סרגיו זוניס
האם ניתן....
נושא:
האם ניתן....
תאריך:
2/7/2007 11:06:00 AM
מחבר/ת:
סרגיו זוניס
האם ניתן ,נכון לעכשיו,לקחת את הגלגל הקידמי בנתונים הקיימים ולהחליף ל29"?
חזרה לפורום