הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/7/2007 11:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר אביבי עם תוכן  אני מודה שאני לא הכי אוביקטיבי
נושא: אני מודה שאני לא הכי אוביקטיבי תאריך: 2/7/2007 11:28:00 AM
מחבר/ת: אמיר אביבי

:D
אבל כבעלים של סטמפגמפר אני יכול לומר שהם אחלה אופניים..התחלתי איתם בקרוס קאנטרי והיום אני רוכה איתם AM ולהפתעתי הן לא רעות בכלל..ז"א אני רוצה לשדרג אבל עדיין אין לי סיבה (הגיונית) לזה..
בכל מקרה יש לי תחושה שהן יותר מוצלחות מה- K2 (שאותם אני לא מכיר אישית) המייצרים עוד דברים חוץ מאופניים (רולר, גלשנים) . מה שבטוח שהן יותר קלות.
מה שכן אני רוכב על דגם 2004 שהיה בזמנו עטור שבחים (ובצדק) וידוע לי שיש הבדלים בין השנתונים אז כדאי לבדוק ספציפית ביקורות לגבי הדגם של 2005.


חזרה לפורום