נושא: אני לא יודע מהם התנאים הקיימים תאריך: 2/7/2007 11:32:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל כמו שכתבתי למעלה, כדי להחליף גלגל קדמי בלבד יש צורך להחליף (בנוסף) את הבולם הקדמי בלבד. תהיה לזה השלכה על הגיאומטריה של האופניים (בערך מעלה אחת פחות בזוית הראש ובזוית הכסא), כמו בכל מצב של הארכת מהלך בולם בערך באינטש. אם תפרט נתונים אוכל להעריך ביתר דיוק את המשמעות של זה, אבל זה צריך להיות שינוי פשוט.
|