טקסט הודעת פורום
2/7/2007 7:03:00 PM
דורון לוי
תודה רבה..!
נושא:
תודה רבה..!
תאריך:
2/7/2007 7:03:00 PM
מחבר/ת:
דורון לוי
תודה רבה איתן..!
אני מדבר על רמת 24 הילוכים..!
על איזה שיפטרים כדאי לי להשקיע?
בברכת ערב טוב..!
דורון :D
חזרה לפורום