הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/7/2007 7:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון לוי עם תוכן  תודה רבה..!
נושא: תודה רבה..! תאריך: 2/7/2007 7:03:00 PM
מחבר/ת: דורון לוי

תודה רבה איתן..!
אני מדבר על רמת 24 הילוכים..!

על איזה שיפטרים כדאי לי להשקיע?

בברכת ערב טוב..!

דורון :D


חזרה לפורום