טקסט הודעת פורום
2/8/2007 12:45:00 AM
kukil
מה דעתכם על אופניים כאלה ??
נושא:
מה דעתכם על אופניים כאלה ??
תאריך:
2/8/2007 12:45:00 AM
מחבר/ת:
kukil
אופני KONA BLAST
או
אופני SCOTT
אני מחפש משהו יד שניה.. לא יקר.. להתחיל..
חזרה לפורום