הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2007 12:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  kukil עם תוכן  מה דעתכם על אופניים כאלה ??
נושא: מה דעתכם על אופניים כאלה ?? תאריך: 2/8/2007 12:45:00 AM
מחבר/ת: kukil

אופני KONA BLAST

או

אופני SCOTT

אני מחפש משהו יד שניה.. לא יקר.. להתחיל..


חזרה לפורום