הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2007 8:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  willi Coyote עם תוכן  אז מה הבעיה ?
נושא: אז מה הבעיה ? תאריך: 2/8/2007 8:37:00 AM
מחבר/ת: willi Coyote

מדובר באופניים מעולים שזכו במגוון פרסים ע"י אתרים ועיתונים בתחום.
עלות / תועלת הגבוהה ביותר.
השילדה של דגם 400 וכל דגם אחר דומה ב 100%. ההבדל הוא במפרט.
לכן, שידרוגים יעשו רק טוב ויהיו , במקרים רבים כדאיים.
לדעתי אתה בוחר נכון.


חזרה לפורום