נושא: אז מה הבעיה ? תאריך: 2/8/2007 8:37:00 AM
מחבר/ת: willi Coyote
מדובר באופניים מעולים שזכו במגוון פרסים ע"י אתרים ועיתונים בתחום. עלות / תועלת הגבוהה ביותר. השילדה של דגם 400 וכל דגם אחר דומה ב 100%. ההבדל הוא במפרט. לכן, שידרוגים יעשו רק טוב ויהיו , במקרים רבים כדאיים. לדעתי אתה בוחר נכון.
|