הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2007 8:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון שלמה עם תוכן  שאלה על Fox Talas
נושא: שאלה על Fox Talas תאריך: 2/8/2007 8:57:00 AM
מחבר/ת: ירון שלמה

ברשותי מזלג Fox Talas RL. אני מעוניין להחליף לו שמן ואטמים. שמתי לב שיש גדלים: 32MM או 36MM איך אני יכול לדעת מה הגודל המתאים לבולם שלי? מה משמעות הגדלים?

תודה מראש.


חזרה לפורום