הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2007 9:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כמכור למנשאי גג
נושא: כמכור למנשאי גג תאריך: 2/8/2007 9:17:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מסלול הגלשת האופניים נראה לי מיותר ואף מפריע.

לגבי השאר - כנפון קדמי אינטגרלי נשמע סקסי, ואם הוא תורם לשקט ולתצרוכת - יש על מה לדבר.
חומרי היצור פחות מעניינים אותי, אלא רק היחס של תמורה למחיר בסופו של דבר. גם המשקל לא מזיז לי.

מה שחשוב לי במנשא לגג (לאו דוקא בסדר הזה):
* נוחות החיבור (לאחר שהאופניים כבר למעלה) - בעיקר התפס הראשי, אבל גם עיגוני הגלגלים.
* יציבות במצב המחובר (גלגל קדמי מתנדנד ברוב הדגמים הקיימים - מה שניתן לפתור על ידי היפוך המנשא והאופניים לאחור).
* נוחות חיבור המנשא לגגון עצמו (מפני גניבה. את האופניים לא חשוב לי לנעול כי אין מצב שאני משאיר אופניים על הגג והולך לסרט...).
אפשרות להעמיס אופניים עם צמיגים רחבים (מעל 2.3).
* מחיר.


חזרה לפורום