טקסט הודעת פורום
2/8/2007 9:18:00 AM
איתן ברמן
כמו שכתבתי למעלה
נושא:
כמו שכתבתי למעלה
תאריך:
2/8/2007 9:18:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
אליביו היא הרמה הגבוהה של שימאנו ל8 הילוכים.
אם זו רמת המערכת שלך כרגע - למה להחליף?
חזרה לפורום