הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2007 9:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כמו שכתבתי למעלה
נושא: כמו שכתבתי למעלה תאריך: 2/8/2007 9:18:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אליביו היא הרמה הגבוהה של שימאנו ל8 הילוכים.
אם זו רמת המערכת שלך כרגע - למה להחליף?


חזרה לפורום