הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2007 11:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  alex עם תוכן  תעזרו לי עם המעצור האחורי
נושא: תעזרו לי עם המעצור האחורי תאריך: 2/8/2007 11:13:00 AM
מחבר/ת: alex

השאלתי אופניים של חבר ,הכבל של בלם v האחורי השתחרר ולא פועל! מה עושים?
תעזרו בבקשה


חזרה לפורום