טקסט הודעת פורום
2/8/2007 11:13:00 AM
alex
תעזרו לי עם המעצור האחורי
נושא:
תעזרו לי עם המעצור האחורי
תאריך:
2/8/2007 11:13:00 AM
מחבר/ת:
alex
השאלתי אופניים של חבר ,הכבל של בלם v האחורי השתחרר ולא פועל! מה עושים?
תעזרו בבקשה
חזרה לפורום