הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2007 11:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  מה הכוונה ב"השתחרר"
נושא: מה הכוונה ב"השתחרר" תאריך: 2/8/2007 11:39:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר



באיזה קצה הוא השתחרר? בידית? או במעצור?

אם במעצור אז התמונה מדגימה איך הצינורית שבתוכה הכבל אמורה "לשבת"...



חזרה לפורום