טקסט הודעת פורום
2/8/2007 11:39:00 AM
דרור סופר
מה הכוונה ב"השתחרר"
נושא:
מה הכוונה ב"השתחרר"
תאריך:
2/8/2007 11:39:00 AM
מחבר/ת:
דרור סופר
באיזה קצה הוא השתחרר? בידית? או במעצור?
אם במעצור אז התמונה מדגימה איך הצינורית שבתוכה הכבל אמורה "לשבת"...
חזרה לפורום