הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/8/2007 1:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון שלמה עם תוכן  תודה על התשובה - מהלך הבולם הוא
נושא: תודה על התשובה - מהלך הבולם הוא תאריך: 2/8/2007 1:22:00 PM
מחבר/ת: ירון שלמה

90-130 אם אני לא טועה, קרוב לוודאי שמדובר בקוטר 32MM אצלי, נכון?


חזרה לפורום