טקסט הודעת פורום
2/8/2007 1:22:00 PM
ירון שלמה
תודה על התשובה - מהלך הבולם הוא
נושא:
תודה על התשובה - מהלך הבולם הוא
תאריך:
2/8/2007 1:22:00 PM
מחבר/ת:
ירון שלמה
90-130 אם אני לא טועה, קרוב לוודאי שמדובר בקוטר 32MM אצלי, נכון?
חזרה לפורום