נושא: ה"בעיה"... תאריך: 2/8/2007 3:20:00 PM
מחבר/ת: חן קסנטיני
זאת לא בעיה אבל... רכבתי בצובייק ואהבתי ואני גם מטייל הרבה אני רוצה לשמוע מרוכב/ת שרוכב על הפרופט איך הם "מרגישים" בכל נושא הקפיצות דרופים אני מעוניין באופניים עם משקל נמוך אבל לא במחיר שכל קפיצה תגרום לי להיתחרט. נ.ב. אתה רוכב על פרופט? ניסית? אם כן אשמח לשמוע.
|