טקסט הודעת פורום
| 2/9/2007 7:19:00 PM |
|
נושא: צריך חוות דעת על פדלים תאריך: 2/9/2007 7:19:00 PM
מחבר/ת: AMI 1
שלום לכולם! אחרי הרבה מחשבה החלטתי שאני רוצה לעבור לקליטים. אני רוצה לקנות פדל דו שימושי. מה אתם אומרים על הפדל הבא:
http://www.pedalim.com/sg_product~5646578~49~221.htm#
|
חזרה לפורום |
|
|