נושא: אז ככה... (מניסיון בדיקה, ורכיבה) תאריך: 2/9/2007 7:37:00 PM
מחבר/ת: baby x
כפפות מצוינות, מבחינת VALUE FOR MONEY אין עליהן. לא נקרעות גם לאחר מעל חודשיים של רכיבה אגרסיבית. נוחות מאד, מאווררות באופן מפתיע (כפפות מהסוג הזה נוטות להיות חמות). קניתי אותן מתנה לחבר שלי (אין שום כפפות שמיוצרות במידה XS לצערי). הוא רוכב איתן כל הזמן ומאושר עד השמיים. בהשוואה למוצרים דומים בשוק מדובר במחיר מאד אטרקטיבי ובכפפות מעולות.
(אני רוכבת עם כפפות MTX לילדים, עם מיגונים בסיסיים על המפרקים שוב בגלל מגבלת גודל)
מקווה שעניתי לשאלתך
|