נושא: אני לא בעד פדל דו-שימושי תאריך: 2/10/2007 5:46:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
הבעיה עם התחברות היא שזה מצריך התרגלות, ועד שלא יהפוך לטבע שני יגרום להיסוסים. לדעתי - הכי נכון יהיה ללכת עד הסוף. אם כבר יש לך פלאטים טובים - עזוב אותך מדו-שימושיים, ולך על פדל SPD משני הצדדים (עם או בלי כלוב - שיקול אחר). הדו-כיווני יגרום לשני דברים: 1. הארכת הזמן עד לשליטה טובה בהתחברות וניתוק. 2. התעסקות קבועה בכיוון הנכון של הפדל - אותי אישית זה ממש שיגע כשניסיתי.
בהצלחה
|