הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2007 5:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני לא בעד פדל דו-שימושי
נושא: אני לא בעד פדל דו-שימושי תאריך: 2/10/2007 5:46:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

הבעיה עם התחברות היא שזה מצריך התרגלות, ועד שלא יהפוך לטבע שני יגרום להיסוסים.
לדעתי - הכי נכון יהיה ללכת עד הסוף. אם כבר יש לך פלאטים טובים - עזוב אותך מדו-שימושיים, ולך על פדל SPD משני הצדדים (עם או בלי כלוב - שיקול אחר).
הדו-כיווני יגרום לשני דברים:
1. הארכת הזמן עד לשליטה טובה בהתחברות וניתוק.
2. התעסקות קבועה בכיוון הנכון של הפדל - אותי אישית זה ממש שיגע כשניסיתי.

בהצלחה


חזרה לפורום