הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2007 10:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר בג´ה עם תוכן  הרכבת הדסט ובולם קדמי - כיצד מתבצעת?
נושא: הרכבת הדסט ובולם קדמי - כיצד מתבצעת? תאריך: 2/10/2007 10:41:00 AM
מחבר/ת: ניר בג´ה

זה לא נראה לי כזה מסובך לביצוע (או שמא אני טועה?)...


חזרה לפורום