טקסט הודעת פורום
2/10/2007 10:41:00 AM
ניר בג´ה
הרכבת הדסט ובולם קדמי - כיצד מתבצעת?
נושא:
הרכבת הדסט ובולם קדמי - כיצד מתבצעת?
תאריך:
2/10/2007 10:41:00 AM
מחבר/ת:
ניר בג´ה
זה לא נראה לי כזה מסובך לביצוע (או שמא אני טועה?)...
חזרה לפורום