טקסט הודעת פורום
2/10/2007 10:55:00 AM
איתן ברמן
איזה דגם?
נושא:
איזה דגם?
תאריך:
2/10/2007 10:55:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
באופן כללי, אני מאוד מרוצה מהצמיגים של WTB.
אם תציין דגם ספציפי - אוכל להמליץ יותר ספציפי...
שבת שלום
חזרה לפורום