הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2007 10:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  איזה דגם?
נושא: איזה דגם? תאריך: 2/10/2007 10:55:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

באופן כללי, אני מאוד מרוצה מהצמיגים של WTB.
אם תציין דגם ספציפי - אוכל להמליץ יותר ספציפי...

שבת שלום


חזרה לפורום