הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2007 11:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  הרכבת בולם והדסט
נושא: הרכבת בולם והדסט תאריך: 2/10/2007 11:47:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר



http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=351


http://www.branfordbike.com/cgi-bin/perlshop/perlshop.cgi?ACTION=push&thispage=headset/head13.html&ORDER_ID=602285839

לגבי התקנה ביתית של הדסט
אתה יכול לקחת מוט הברגה בעובי 10-8 מ"מ
להתאים שייבות שמכסות את ההדסט
ולהשתמש במפתחות תואמים להידוק ההדסט למקומו.

מומלץ לגרז טוב גם את האומים
מומלץ לסגור בשלבים ולוודא שאין טעות או נזק בהרכבה.






חזרה לפורום