נושא: הרכבת בולם והדסט תאריך: 2/10/2007 11:47:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=351
http://www.branfordbike.com/cgi-bin/perlshop/perlshop.cgi?ACTION=push&thispage=headset/head13.html&ORDER_ID=602285839
לגבי התקנה ביתית של הדסט אתה יכול לקחת מוט הברגה בעובי 10-8 מ"מ להתאים שייבות שמכסות את ההדסט ולהשתמש במפתחות תואמים להידוק ההדסט למקומו.
מומלץ לגרז טוב גם את האומים מומלץ לסגור בשלבים ולוודא שאין טעות או נזק בהרכבה.
|