הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2007 7:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון לוי עם תוכן  שלום לכולם..!
נושא: שלום לכולם..! תאריך: 2/10/2007 7:23:00 PM
מחבר/ת: דורון לוי

למה תמיד שאני שוטף את האופניים שלי המעצורים מתרכים ופחות עוצרים לי?

מה לעשות עם זה? :confused:


חזרה לפורום