טקסט הודעת פורום
2/10/2007 7:23:00 PM
דורון לוי
שלום לכולם..!
נושא:
שלום לכולם..!
תאריך:
2/10/2007 7:23:00 PM
מחבר/ת:
דורון לוי
למה תמיד שאני שוטף את האופניים שלי המעצורים מתרכים ופחות עוצרים לי?
מה לעשות עם זה? :confused:
חזרה לפורום