טקסט הודעת פורום
2/10/2007 7:30:00 PM
דרור סופר
איזה מעצורים יש לך?
נושא:
איזה מעצורים יש לך?
תאריך:
2/10/2007 7:30:00 PM
מחבר/ת:
דרור סופר
1. ב-V ברייק,
האם אתה מנקה ומייבש את הרפידות והחישוקים?
2. בדיסק,
האם אתה שוטף עם מים סבון ושאר רטבים את הבלם?
חזרה לפורום