הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2007 7:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון לוי עם תוכן  שלום דרור
נושא: שלום דרור תאריך: 2/10/2007 7:45:00 PM
מחבר/ת: דורון לוי

יש לי מעצורי דיסק מכאנים הייס MX2 ואני כן שוטף עם וסבון..!


חזרה לפורום