טקסט הודעת פורום
2/10/2007 7:45:00 PM
דורון לוי
שלום דרור
נושא:
שלום דרור
תאריך:
2/10/2007 7:45:00 PM
מחבר/ת:
דורון לוי
יש לי מעצורי דיסק מכאנים הייס MX2 ואני כן שוטף עם וסבון..!
חזרה לפורום