טקסט הודעת פורום
| 2/10/2007 7:55:00 PM |
|
נושא: אז הוא כנראה נשאר על הרפידה ולאחר חימום נעלם תאריך: 2/10/2007 7:55:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
אז הוא כנראה נשאר על הרפידה ולאחר היבוש כשאתה בולם נוצר חום. בפעמים ראשונות החימום כנראה שורף אותו או שהנוזלים מתאדים.
|
חזרה לפורום |
|
|