הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2007 7:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  אז הוא כנראה נשאר על הרפידה ולאחר חימום נעלם
נושא: אז הוא כנראה נשאר על הרפידה ולאחר חימום נעלם תאריך: 2/10/2007 7:55:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר



אז הוא כנראה נשאר על הרפידה ולאחר היבוש כשאתה בולם נוצר חום.
בפעמים ראשונות החימום כנראה שורף אותו או שהנוזלים מתאדים.






חזרה לפורום