הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2007 8:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  אם תשתמש בסבון עם קרם לחות אז כן
נושא: אם תשתמש בסבון עם קרם לחות אז כן תאריך: 2/10/2007 8:05:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר



אבל אני מציע בכל מקרה היכן שיש ספק להחמיר.
הקצף גם בטח מגיע לצירי הגלגלים ושם הוא בטוח עושה נזק כי הוא ממס.
הגריז יורד לאט לאט והשמן נשטף לאט לאט...

תשתדל לא לעשות להם אמבט קצף זה כיף כשאתה בן 10 אבל לא מועיל לחלקים הנעים באופניים ;)



חזרה לפורום