הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2007 9:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם רוזנר עם תוכן  תודה רבה ועוד משהו
נושא: תודה רבה ועוד משהו תאריך: 2/10/2007 9:37:00 PM
מחבר/ת: נעם רוזנר

תודה רבה!!רק אם אפשר להתייחס בבקשה להודעה השנייה שלי בקשר לקנונדייל F900SL אם אפשר חוות דעת,קשיחות,יתרונות וחסרונות של הבולם (אוויר)ובקיצור אם כדאי לקנות אותם,ואם 2800 שח זה מחיר טוב.תודה רבה!!


חזרה לפורום