טקסט הודעת פורום
2/10/2007 9:38:00 PM
נעם רוזנר
תודה!
נושא:
תודה!
תאריך:
2/10/2007 9:38:00 PM
מחבר/ת:
נעם רוזנר
אם תוכל להתייחס בבקשה גם לשאלה השנייה שלי בקשר לקנונדייל F900SL..תודה רבה!!
חזרה לפורום