הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2007 9:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם רוזנר עם תוכן  תודה רבה ועוד משהו
נושא: תודה רבה ועוד משהו תאריך: 2/10/2007 9:40:00 PM
מחבר/ת: נעם רוזנר

תודה!אם תוכל להתייחס גם לשאלה השנייה שלי בקשר לקנונדייל F900SL..פרטים,יתרונות וחסרונות,תודה רבה!


חזרה לפורום