טקסט הודעת פורום
2/10/2007 9:40:00 PM
נעם רוזנר
תודה רבה ועוד משהו
נושא:
תודה רבה ועוד משהו
תאריך:
2/10/2007 9:40:00 PM
מחבר/ת:
נעם רוזנר
תודה!אם תוכל להתייחס גם לשאלה השנייה שלי בקשר לקנונדייל F900SL..פרטים,יתרונות וחסרונות,תודה רבה!
חזרה לפורום